СТАБМАН

ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ У МОЛОЧНОМУ ВИРОБНИЦТВІ 2023 РОКУ ДЛЯ МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ФЕРМ

Щороку у молочній промисловості відбуваються нові інноваційні події. Цей рік не є винятком. Існує безліч нових тенденцій, які дозволяють нам краще зрозуміти, яким має бути наш наступний крок, щоб надавати клієнтам саме те, що їм потрібне.

Однак багато з цих тенденцій абсолютно марні для малих та середніх молочних ферм. Тому ми вирішили відібрати для вас тільки найкращі тренди, щоб заощадити ваш час і сили.

Сталий розвиток

Основна тенденція продиктована екологічним рухом, який триває вже багато років. Малі і середні ферми вже цілком підлягають під нормативи сталого розвитку, оскільки вони не мають величезних переробних фабрик чи поголів'я, що спричиняють негативний вплив на довкілля. Але, як відомо вдосконаленню немає меж.

Дослідження показують, що 67% споживачів дбають про здоров'я нашої планети і воліють вибирати виробників, які дотримуються таких самих поглядів.Тому дуже важливо проаналізувати, як ви ведете свою фермерську діяльність, та адаптувати її до очікувань споживачів.

51% споживачів у США та Європі дбають про відповідальне ставлення до тварин та хочуть підтримувати ферми, які забезпечують тваринам гарні умови. Так що це було б добрим початком вашого шляху до сталого розвитку. Знайдіть натхнення у всіх цих забавних відеороликах, де корови чухають спину спеціальними щітками та грають із іграшками у полі.

До речі, якщо ви знімете, як весело проводите час зі своїми тваринами, це може стати чудовим контентом для просування вашої ферми в соціальних мережах.

Продумана утилізація відходів, посадка покривних культур, захист води та ґрунту та інші способи зменшення викидів вуглекислого газу також можуть стати кроками на шляху до ще більш екологічної ферми.

Когнітивне та психічне здоров'я

Спочатку пандемія COVID-19, потім війна завдали шкоди психічному здоров'ю багатьох людей. Хоча це може і не найочевидніше рішення, але молочні продукти здатні впливати на наше психічне здоров'я. Численні дослідження показують, що чим більше білка в нашому раціоні тим менше ми турбуємося і депресуємо. А як відомо, молочні продукти багаті на білок. Крім того, молоко містить амінокислоту триптофан, яка допомагає нам краще спати, тим самим дозволяючи нам почуватися більш бадьорими та покращуючи наш психічний стан.

Акцентувати на цьому увагу в рекламі своїх молочних продуктів — гарна ідея, оскільки люди шукають можливості покращити свої когнітивні здібності та психічне здоров'я. І через цю тенденцію ми можемо бачити зростання попиту на основні молочні продукти.

Фізичне здоров'я

Всі хочуть бути здоровим. Це аксіома. Стрес, фаст-фуд та швидкий темп життя, помножені на хронічну нестачу вільного часу та сил для фізичних вправ, негативно впливають на наше здоров'я. Молочні продукти — одне з найкращих рішень для зміцнення наших кісток, покращення здоров'я органів травлення, підтримки серцево-судинної системи та багато іншого.
Підвищуючи обізнаність про користь молочних продуктів для здоров'я, малі та середні ферми можуть залучити більше споживачів, які дбають про своє здоров'я та здоров`я своєї родини.

Якщо ви ще не продаєте йогурт та інші ферментовані молочні продукти, ви повинні подумати про це, оскільки ці продукти приносять ще більше користі для здоров'я. Кисломолочні продукти легко приготувати, використовуючи відповідні бактерії та пастеризатор молока.

Упаковка

Ця тенденція молочного тваринництва належить до руху за сталий розвиток. Споживачі хочуть, щоб упаковка продуктів, які вони споживають була екологічною і, у кращому разі, придатною для повторного використання. Провідним виробникам молочної продукції доводиться постійно вигадувати щось нове, щоб задовольнити цю потребу, і вдається їм це не легко. Але у малих та середніх ферм є просте рішення: добрі старі скляні банки.

Імовірно, ви вже використовуєте їх як упаковку для своїх молочних продуктів. Ви також можете переконати своїх клієнтів приносити банки вам назад, щоб ви могли як слід їх очистити та використати повторно. Щоб переконати їх у безпеці, ви можете докладно розповісти про процес чищення та навіть показати, як він працює. Багаторазова упаковка - чудовий спосіб продати більше молочних продуктів у 2023 році.

Цифровізація

Ця тенденція характерна для всіх галузей, а не лише для молочних ферм. Компанії по всьому світу роблять все можливе, щоб оцифрувати свої виробничі процеси, щоб зробити їх більш ефективними та краще продавати свою продукцію. Хоча реалізувати цю тенденцію на невеликій або середній молочній фермі може бути непросто, є цифрові рішення, які можуть полегшити вашу роботу.

Від роботизованого доїння до прогнозів за допомогою штучного інтелекту та цифрового управління кормами технології можуть спростити процеси на вашій фермі. Саме для цього вони і створені: полегшити вашу тяжку працю. Спробуйте знайти рішення, що полегшують вашу повсякденну роботу, а також знижують кінцеву собівартість продукції та можуть бути застосовані саме на вашій фермі.
Деякі з цих тенденцій можуть бути для вас не новими, а деякі можуть здатися надто складними для впровадження у ваш робочий процес. З іншого боку, ніколи не завадить шукати нові способи покращити свою виробничу діяльність і як наслідок суму прибутку.

Так що дивіться на цей список тенденцій як на поради та натхнення для модернізації вашої молочної ферми та залучення більшої кількості клієнтів.

Якщо вам сподобалося, поділіться:)

Контакти:

+380 (50) 037 41 37
+380 (96) 049 33 14
+380 (67) 149 93 45
stabman.ingridients@ukr.net
ТОВ "СТАБМАН"
Україна, 61058, м. Харків, вул. Культури, будинок 16 а
Хочете дізнатись більше?
Залиште свій номер телефону і ми вам зателефонуємо!
Або зателефонуйте нам зараз:
+380509880784
Made on
Tilda