Незважаючи на відсутність офіційного визначення, за даними
Інституту харчових технологів, чиста етикетка означає виготовлення продукту з використанням якомога меншої кількості інгредієнтів і переконання, що ці інгредієнти є продуктами, які споживачі визнають і вважають корисними. [1]
Сьогодні чиста етикетка означає набагато більше, ніж короткий перелік харчових інгредієнтів; це стосується не лише здоров'я, але й прозорості.
Бути прозорим означає бути відкритим і чесним щодо всього ланцюжка постачання харчових продуктів і всіх інгредієнтів, які використовуються в продуктах. Головним чином це пов'язано зі зростанням інтересу до питань сталого розвитку: 67% світових споживачів стверджують, що вони більше дбають про джерела інгредієнтів, ніж рік тому, а 74% очікують, що компанії будуть прозорими щодо своїх джерел сировини. [2]