СТАБМАН

Використання штучного інтелекту в розробці молочних продуктів

Світовий лідер у галузі виробництва сиру The Bel Group та біотехнологічний стартап Climax Foods оголошують про партнерство з метою розробки нового покоління сиру рослинного походження з «нульовими компромісами». Використовуючи науку про дані та штучний інтелект Climax, обидві компанії спільно створюватимуть рослинні версії сирів брендів Bel Group.

Описані як "найкращі у своєму класі", нові сири мають не відрізнятися від своїх молочних аналогів, але при цьому вони поживні, доступні за ціною і мають менший вуглецевий слід.

Партнерство використовуватиме потужну прогностичну аналітику та штучний інтелект Climax, які дозволять глибше зрозуміти продукти тваринного походження на молекулярному рівні. Стартап використовує ці знання для копіювання продуктів тваринного походження, включаючи сир, з версіями на рослинній основі, які зберігають відповідну текстуру, смак та щільність поживних речовин.

За даними Climax, розробка продуктів на основі штучного інтелекту значно скорочує час, необхідний для створення рослинних рецептів сиру. Як стверджує компанія, на створення тих же рецептів з використанням традиційних методів розробки продуктів знадобляться мільярди років.

«Значний позитивний вплив»

«ШІ та дані можуть змінити правила гри у виробництві продуктів харчування, забезпечити оптимальний смак та текстуру, водночас роблячи їх доступними та екологічно безпечними», — говорить доктор Олівер Зан, генеральний директор та засновник Climax Foods.

Вчені-дієтологи Climax вже досягли успіху у створенні різних прототипів фірмових сирів, у тому числі блакитних, брі, фети та козячих сортів. Незабаром компанія планує розпочати продаж сиру з пліснявою, відомого як Climax Blue, по всій території США.

Запуск у 2024 році

Партнерство з Bel Group допоможе вирішити завдання швидкого та ефективного масштабування, кажуть у стартапі. The Bel Group заявляє, що має величезний досвід у галузі сиру та інноваційні можливості, а також сильний «шлях виходу на ринок», який зробить ці безмолочні сири більш доступними завдяки її культовим брендам.

Bel планує запустити продукцію у США та Європі до кінця 2024 року. Компанія зазначає, що це сприятиме досягненню її мети з досягненню балансу портфеля, що складається з 50 відсотків молочних продуктів та 50 відсотків продуктів рослинного/фруктового походження.

"Наша група завжди вирізняється своєю здатністю наважитися і змінити правила гри за допомогою своїх інноваційних продуктів", - сказала Керолайн Сорлін, директор з венчурних операцій Bel. «Проблема продовольчого переходу настільки велика, що спільні інновації та поєднання навичок є обов'язковими. Це партнерство, безумовно, є джерелом гордості, але насамперед це чудова новина для ринку рослинних сирів».

Контакти:

+380 (50) 037 41 37
+380 (96) 049 33 14
+380 (67) 149 93 45
stabman.ingridients@ukr.net
ТОВ "СТАБМАН"
Україна, 61058, м. Харків, вул. Культури, будинок 16 а
Хочете дізнатись більше?
Залиште свій номер телефону і ми вам зателефонуємо!
Або зателефонуйте нам зараз:
+380509880784
Made on
Tilda